Jäsenedut ja säännöt

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut syksystä 1971 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä alueemme 22 muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Pohjanmaan kansallinen senioripiiri ry:n.

Vireyttä eläkevuosiin

Vuotuinen jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimin-taan ja jäsentapahtumiin sekä Pohjanmaan kansallisen senioripiirin tunnetusti hauskoihin tilaisuuksiin. Jos riittävästi on halukkaita aloittamaan uuden, toisenlaisen kerhon, me perustammme sellaisen. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin. Käymme teattereissa niin täällä Vaasassa kuin muuallakin. Kerran vuodessa teemme mielenkiintoisen matkan johonkin ulkomaan kohteeseen. Vuonna 2014 kävimme  Pariisissa. Vuoden 2015 matka tehtiin Berliiniin. Vuonna 2016 tehtiin Nizza-Andorra-Barcelona matka ja Irlannin matka. Vuoden 2017 matka suuntutui Viipuriin. Vuoden 2018 matkakohteena oli neljä Balkkanin maata.

Jäsenmaksun 25 € voi maksaa verkkopankissa
Maksuohjeet 'Tapahtumat/Ajankohtaista sivulla'

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti käymään jäsentapaamisessamme tai ota yhteyttä keneen tahansa toimihenkilöömme tai kerhojen vetäjiin. Voit myös jättää meille viestin 'Ota yhteyttä' sivulla sähköisesti yhteydenottolomakkeelle tai täyttämällä liittymislomakkeen.

Jäsentapaaminen 4.12.2017.
Esitelmän aiheesta 'Itsenäisyyspäivän juhla Suomi 100 v' piti emeritus professori Matti Kuusimäki

Kuvat: Matti Hietala

Vaasan kansallisten seniorien historiaa:
 Kuvaus vuosilta 1971 - 2011

Kuvaus vuosilta 1992 - 2001