Yhdistyksen tapahtumat

Piukat paikat

Musikaalikomedia SUGAR – Piukat paikat

Vaasan kaupunginteatterissa perjantaina 27.9. 2019  klo 19.00

Tulevana syksynä Vaasan kaupunginteatteri tarjoaa säihkyvän uutuuden, musikaalikomedian SUGAR – Piukat paikat. Maailmalla suuren menestyksen saavuttanut musikaali on tulvillaan hullutuksia, glamouria, romantiikkaa, tarttuvia melodioita ja meheviä kommelluksia.

Musikaali Sugar – Piukat paikat pohjautuu Billy Wilderin ja I.A.L. Diamondin hittielokuvaan Some Like it Hot (1959). Nimiroolia elokuvassa näytteli Marilyn Monroe ja veijarikaksikkoa Jack Lemmon ja Tony Curtis. Musikaaliversio valmistui ensimmäisen kerran vuonna 1972 Broadwaylle. Teoksen sävelsi Jule Styne, sanoitti Bob Merrill ja libreton kirjoitti Peter Stone. Vaasan kaupunginteatterin version ohjaa ruotsalainen Rikard Bergqvist, joka on yleisölle tuttu myös aiemmista menestysmusikaaleistaan. Mukaansatempaavista sävelistä vastaa kapellimestari Sauli Perälä.

Liput á 36 € lunastettava suoraan teatterin kassalta viimeistään 2.9.2019

Konsertteihin ja teatteriin on varattu 30 lippua.
Ilmoittautumiset joko jäsentapaamisissa kiertäville
listoille, sähköpostilla, tekstiviestillä tai puhelimitse.
Elina Salmi puh 050-5822864 tai
email: elina.salmi@netikka.fi

Konserttien senioripaketin hinta, sis. väliaikatarjoilun ja naulakkomaksun
Maksut yhdistyksen tilille FI58 5670 0820 2942 86, Muista viite
Teatteriliput lunastetaan teatterin kassalta. Ei sis. tarjoilua eikä naulakkoa

SENIORIKÄVELY JA SOPPATYKKI TO 9.5.2019 klo 11:00 - 13:00

Seniorikävely

Seniorikävelyyn lähtevät kokoontuvat Vaasan kirkon Hovioikeudenpuistikon puoleiselle alueelle klo 11. Kävelymatka on 2,5 km sauvojen kanssa tai ilman. Voi myös kävellä lyhyemmän matkan. Senioriliiton tämän vuoden seniorikävelyn teema on sauvakävely. Reitin varrella on matkan piristykseksi pieniä arviointitehtäviä. Kävely päättyy torin kävelykadulle.

Soppatykki

Kävelykadulla on perinteiseen tapaan soppatykki, josta voi ostaa hernekeittoa paikan päällä nautittavaksi tai kotiin viemisiksi (Ota oma astia mukaan). Soppaa on tarjolla klo 11–13 myös niille, jotka eivät lähde kävelylle. Hernekeittoannos maksaa 5 €. Palanpainikkeeksi on tarjolla mehua ja vettä.

Seniorikävely 2018
Soppatykki 2018

LOUNASTAPAAMISET  KEVÄT 2019

TOUKOKUUN LOUNASTAPAAMINEN

pe 17.05.2019 klo 13.00

Paikka on Strampen.

Tervetuloa nauttimaan yhteisestä lounashetkestä!