Kuntokerho

Kauden aloitus 10.1.2024

Keskiviikkokävelyn 31.1.-24 loppujumpassa saimme vahvistukseksi Alahärmän lukion kulttuurimatkalaiset - ainakin osa oli 'taitovoimisteljoita', eivät onnistuneet samat temput senioreilta.
Lukiolaiset tekivät kulttuurimatkastaan Vaasaan TikTok videon, jossa on näkymä taukojumpastamme ja jonka voi katsoa kirjautumatta osoitteesta: https://www.tiktok.com/@harman_lukio/video/7330253928946257184
Kirjaumissivulla: 'Kiellä evästeet' sitten alempaa löytyy 'Jatka vieraana'.

Kävelyn jälkeinen puistojumppa ála Riitta - tämän kaikki osaa!  (Kuva -pjm-)
(Klikkaa surennokseen)

------------------------------------------------------

Seniorit, meillä on nyt uimavuoro Vuorikeskuksessa!

Yhdistyksellämme on joka tiistai 14.2. klo 15-17 alkaen uimavuoro
Vuorikeskuksen altaalla. Naisilla ja miehillä on oma sauna lämpimänä.
Kevätkausi kuluu pääasiassa uiden, mutta mukana olevat voivat käyttää
osan ajasta vaikkapa vesijumpaten. Osallistumismaksu on 2 €/kerta.
Paikalla on aina joku vastuuhenkilö yhdistyksestä.

Ilmoittaudu nopeasti mukaan: riitta.koski@netikka.fi tai tekstiviestillä
0503507748.  Listalle mahtuu noin 15 henkilöä.

Ilmoittautujille tulee tarkempaa tietoa myöhemmin. Voit kysyä enemmän
Riitalta.

Venyttelyä kuntosalilla 10.1.2018, kuva Jussi Perttola

Kerhon vetäjä Riitta Koski, p. 050 350 7748,

riitta.koski(at)netikka.fi

Kansallisten seniorien oma kuntokerho kokoontuu joka keskiviikko Nikolainkujalla Kasarmintorilla kävelemään ja venyttelemään.

- - - -

Kuvaaja näyttää telinevoimistelua.

Kuntokävely Vaskiluotoon

- - - - - -

Kuntokerhon kuntokävely ke 11.8. 2021 klo 13.

Vajaan kahden kuukauden tauon jälkeen jatkoimme Kuntokerhon kesätapaamisia. Kokoonnuimme ke 11.8. klo 13 Riitan ja Pekan kodin pihaan Huutoniemelle, Kalliokatu 8. Matkaa kaupungin keskustasta on 3,5 km. Polkupyörä on sen taittamiseen hyvä väline. Autolle löytyy tilaa melko hyvin.

Kävelimme ympäristössä noin 3 km lenkin. Mukaan voivat tulla myös ne, jotka tekevät lyhemmän lenkin tai eivät lähde kävelemään. Pihalla on mahdollisuus tikanheittoon, renkaanheittoon, vauhdittomaan pituushyppyyn ym. tarjolla oleviin tehtäviin oman mieltymyksen mukaan. Näillä teemoilla jatketaan myös kävelijöiden saavuttua.

Uurastuksen jälkeen oli tarjoilua sen mukaan kuin resurssit sallivat.

Ennakkoilmoittautumista ei ole, mutta voit lähettää viestiä, jos olet kiinnostunut, riitta.koski@netikka.fi tai 0503507748. Tiedetään valmistautua.

Tapaaminen on tarkoitettu kaikille sekä mukana olleille sekä uusille kuntokerholaisille.

Nähdään, Riitta

- - - -

Kevätkaudella 2021 kokoontuu ulkoliikunnan merkeissä keskiviikkoisin 12.30 - 13.45 Kasarmintorilla ortodoksisen kirkon luona alkaen 20.1.2021.

7.4.2021 Seniorikävelijöiden "huilaustauko" Merenkurkun koulun edustalla . Kuva Matti Hietala.
21.4.2021 Ortodoksikirkon puistossa kävelyn jälkeen "puidenkaatotalkoot" . Kuva Matti Hietala.