Jäsenedut

Vuotuinen jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin sekä Pohjanmaan kansallisen senioripiirin tunnetusti hauskoihin tilaisuuksiin. Jos riittävästi on halukkaita aloittamaan uuden, toisenlaisen kerhon, me perustammme sellaisen. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin. Käymme teattereissa niin täällä Vaasassa kuin muuallakin.

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti käymään jäsentapaamisessamme tai ota yhteyttä keneen tahansa toimihenkilöömme tai kerhojen vetäjiin. Voit myös jättää meille viestin 'Ota yhteyttä' sivulla sähköisesti yhteydenottolomakkeelle tai lähettää sähköpostia hallituksen jäsenille.