Iloista yhdessäoloa

Jäsentapaaminen 1.12.2014.
Esitelmän aiheesta 'Vaasa 1918' piti emeritus professori Heikki Ylikangas

Kuvat: Matti Hietala

PDF-tiedostoVaasan kansalliset seniorit ry.pdf (478 kB)
Vaasan kansalliset seniorit ry säännöt hyväksytty 3.11.2014
PDF-tiedostoPiirin säännöt_rekisteröity_2015.pdf (492 kB)
Pohjanmaan kansallinen senioripiiri ry säännöt

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut syksystä 1971 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä alueemme 22 muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Pohjanmaan kansallinen senioripiiri ry:n.

Vireyttä eläkevuosiin

Vuotuinen 20 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin sekä Pohjanmaan kansallisen senioripiirin tunnetusti hauskoihin tilaisuuksiin. Jos riittävästi on halukkaita aloittamaan uuden, toisenlaisen kerhon, me perustammme sellaisen. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin. Käymme teattereissa niin täällä Vaasassa kuin muuallakin. Kerran vuodessa teemme mielenkiintoisen matkan johonkin ulkomaan kohteeseen. Vuonna 2011 kävimme Brysselissä Europarlamentissa, vuonna 2012 Kroatiassa ja Sloveniassa, vuonna 2013 Lontoossa ja 2014 Pariisissa. Vuoden 2015 matka on varattu Berliiniin.

Jäsenmaksun voi maksaa verkkopankissa
Maksuohjeet 'Tapahtumat/Ajankohtaista sivulla'

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti käymään tapaamisessamme tai ota yhteyttä keneen tahansa toimihenkilöömme tai kerhojen vetäjiin. Voit myös jättää meille viestin 'Ota yhteyttä' sivulla sähköisesti yhteydenottolomakkeelle tai täyttämällä iittymislomakkeen.